vineri, 26 iunie 2015

Va fi o dimineata cand imi voi bea cafeaua linistit in bucatarie stiind ca in dormitor doarme femeia vietii mele.

Cine a zis ca vrea o viata linistita, in care sa dea devreme de omul lui pereche, sa faca o casa, 2 copii frumosi si sa traiasca fericiti pana la adanci batraneti, probabil a zis bine. Numai ca viata e asa o nebunie, ca linistea vine dupa ani si ani de zbucium, de cautare, de momente si oameni care iti vor deveni cea mai buna experienta. Uneori vei crede ca ai totul, uneori vei pierde totul, te vei intreba de ce si vei cauta sa dai un raspuns in acelasi moment. Doar ca raspunsul va veni mai tarziu, cand vei intelege ca nimic mai mult nu conteaza decat sa stii alaturi un om langa care sa te simti implinit. Sa stii ca esti de acolo, ca nimic nu se mai poate schimba si ca tot ce trebuie sa faci este sa traiesti fericirea, ca rasplata pentru trecut. Atunci vei intelege ca cele mai frumoase amintiri sunt cele care vor veni si ca de azi inainte ai cu cine sa imparti si pentru cine sa-ti faci griji cu adevarat. Atunci nu-ti vei mai intreba sufletul daca ea, daca aici, daca acum. Vei sti déjà asta. Atunci va fi dimineata
Va fi o dimineata cand ma voi trezi si primul lucru pe care il voi face va fi sa ma intorc spre dreapta. Voi zambi, pentru ca o voi vedea. Acolo langa mine, frumoasa, cu camasa mea pusa pe corpul ei, cu mirosul de capsuna si cu parul rebel intins linistit pe umar. Voi sti ca toata asteptarea a meritat.Ca si tot trecutul, toti oamenii si toate momentele avute: toate au meritat momentul de acum. Implinirea de acum. Linistea. Voi sti ca nu au rost cuvintele. Nici amintirile odata pastrate in gand. Voi sti ca daca ea e bine, alaturi, atunci si eu sunt bine. Daca ea e fericita, eu nefericit nu pot fi. Pana atunci vom fi trecut amandoi prin viata. Vom fi cunoscut alti oameni, vom fi trait alte povesti, vom fi avut bucuriile si suferintele noastre. Si poate asta ne-a facut sa fim aici, acum. Ea dormind si eu iubind somnul ei. Va fi o dimineata cand voi lasa totul deoparte, tot trecutul, toate femeile pe care le-am avut si toate amintirile despre ele. O dimineata in care voi sti ca cele mai frumoase dimineti vor fi cele in care eu o voi sti alaturi. Si voi sti fara sa am nici o urma de indoiala, ca ea gandeste la fel. Va fi o dimineata in care, cu toate grijile, certurile ce le-om avea, micile neintelegeri de peste zi, eu voi fi linistit. Pentru ca voi avea cel mai frumos om de pe pamant.


Va fi o dimineata cand imi voi bea cafeaua linistit in bucatarie stiind ca in dormitor doarme femeia vietii mele.

devorbacutine.eu

Niciun comentariu: