luni, 22 iunie 2015

Abandoneaza-te numai in iubire….

“In timp ce faceam dragoste am inceput incet sa ii sug sfarcurile. I-am prins sanii in maini si i-am sarutat peste tot. M-am intors la sfarcurile ei, muscandu-le numai cat s-o innebunesc.
Ea a inceput sa se agite si sa se arcuiasca sub mine. Ochii ei erau inchisi. Fata ei era crispata. Scancea, apasandu-se de mine, tragandu-mi capul spre sanii ei, frecandu-si clitorisul de mine, respirand scurt si repede.
Capacitatea ei de  reactie era foarte senzuala dar parea si superficiala, ca si cum ar fi fost pierduta in senzatie. Nemaifiind in relatie cu mine parea ascunsa in stimularea propriilor terminatii nervoase.Disparuse in propria ei placere. Era absenta in fata iubirii mele.
Am incetinit ritmul pentru o clipa si am incetat sa-i excit sanii. Mi-am apasat burta si pieptul de ea si am respirat mai adanc, simtind inauntrul ei cu respiratia mea ca si cum as fi respirat prin corpul ei, in adancul inimii ei. Curand, s-a reconectat cu mine si am inceput sa respiram impreuna. Cand si-a deschis ochii, am privit fiecare adanc in adancul fiintei celuilalt. Prin respiratia si privirea noastra, am deplasat senzatia mai adanc in iubire. Cand inimile noastre s-au implinit cel mai mult in legatura lor, am inceput din nou sa-i sarut sanii.
Am crescut incet intensitatea saruturilor si a muscaturilor, dar de data asta era cu mine, nu inchisa dupa usile incuiate ale satisfacerii ei. In timp ce ii mangaiam sanii si ii atingeam sfarcurile, spatele i s-a arcuit; sunetul care iesea pe gura ei nu mai era un scancet de placere superficiala, ci un geamat de iubire profunda si seducatoare. Ochii si inima, abdomenul si respiratia ei ramaneau fuzionate cu ale mele. Intensitatea senzatiei ei ne conducea acum ca intr-o calatorie prin care puteam amandoi sa ne abandonam mai profund in deschiderea iubirii”

Nu te abandona niciodata in voia a ceva  mai prejos decat iubirea.  Nu merita. Cu siguranta nu e nimic gresit in placerea fizica, nu o evita. Dar in acelasi timp, abandoneaza-te in iubire prin senzatiile ei. Nici o placere carnala nu egaleaza iubirea.
Numai iubirea, deschiderea totala a fiintei, este intotdeauna fidela celor mai profunde sentimente ale noastre. De cele mai multe ori, barbatul este cel care determina profunzimea momentului sexual, in timp ce femeia determina deplinatatea energiei.
Abandoneaza-te in placerea insasi, dar in timp ce faci acest lucru adu-ti aminte de iubire.


David Deida-A face dragoste cu Dumnezeu

Niciun comentariu: