marți, 8 mai 2012

Te iubesc...


Te iubesc in zorii fiecarei dimineti cand viata ma obliga sa ies de sub vesmantul viselor si sa traiesc…

Te iubesc si-atunci cand, cautandu-te, nu te gasesc printre oamenii ce misuna in jurul meu …

Te iubesc atunci cand, in gand, ochii tai imi zambesc si ii simt atat de aproape, atat de clar, incat am impresia ca, daca as intinde mana...te-as putea atinge…

Te iubesc in fiecare seara, cand plina de dor de tine ma pun in pat...singura...iar inima se revolta de neputinta de a reusi sa  schimbe ceva …

Te iubesc cand, in colturi diferite ale lumii fiind, luna reuseste sa ne-aduce impreuna si stele danseaza pt noi, un dans al iubirii…

Te iubesc cand vocea ta imi sopteste simplu “si mie mi-e dor de tine” si, in mine, inima sta sa sara de fericire…

Te iubesc cand esti departe si distanta mi te-aduce aproape, si apropierea ta imi da liniste...si neliniste, pace ...si zbucium…

Te iubesc cand degetele tale imi ating fin obrazul si iubirea din ochii tai se revarsa asupra-mi insufletindu-ma…

Te iubesc cand sufletul meu alearga nebun spre tine…

Te iubesc...si eu stiu...si tu stii...si asta, oricum, nu schimba nimic.


Iubitul meu, TE IUBESC....uite, asa de mult...

Niciun comentariu: