marți, 16 iunie 2015

Dansul mainilor tale...



Intind mainile si iti ating obrazul,
E un gest bland si plin de tandrete, asa ca intre doi oameni care se cunosc foarte bine.
Te cuibaresti in palma mea, esti tu si vulnerabilitatile tale, stiind ca eu n-am sa te ranesc niciodata.
Cineva strain ar putea spune ca e un joc al erosului. E mai mult de atat.
E o intalnire din iubire.
...
Imi prinzi mainile intr-ale tale, ma cuprinzi si asa fata in fata, suflet inspre suflet, ne vorbim.
Mai intai asa tacut
Curat, ca o ploaie cu stropi mici si transparenti.
...
Iti simt obrazul in palma mea si cu degete de catifea refac conturul chipului tau.
E intuneric, s-a lasat noaptea instelata, dar ochii mei de suflet te vad.
Te parcurg incetisor, stiu ca ai ploapele lasate ca niste storuri, e clipa ta de daruire si de respir.
Mai intai m-am apropiat de tine privind, pana in cele mai ascunse cotloane si in toate punctele cardinale ale inimii tale.
Mai apoi, ti-am privit dansul mainilor
Ne apartinem unul altuia, liberi fiind.
Tu poti pleca oricand doresti
Chiar daca pe mine, asta m-ar intrista tare.
Eu pot pleca oricand vreau
Chiar daca pe tine, asta te-ar durea crunt.
Ne apartinem unul altuia, intr-un joc al cuvintelor, fara vreun gand de posesie.
Intre noi nu e nici o ingradire, nici o limitare.
...
Asterni sarut alb in cuibul palmelor mele,
Imi lipesc buzele de cicatricile mainilor tale,

Intr-un dans al manilor imbratisate astazi si-n toate zilele si noptile.

Lotus

Niciun comentariu: