vineri, 22 mai 2015

Tu sa ma iubesti, omul meu


Tu sa ma iubesti, omul meu.
Să-mi dai motive să te iubesc și eu, deși pe unul deja îl am cu mine. Tu ești. Să mă iubești așa cum știi tu, puternic și cu calmitate. Senin. Să mă iubești înainte să mă dezamăgesc în dragoste. Să mă iubești fericit, să mă strângi în brațe, să nu mă lași. Să-mi spui că dragostea există și ea e mai frumoasă dacă o trăiesc lângă tine. Firesc și în fiecare zi. Să mă iubești fără condiții, fără teama unei ultime clipe, fără momente în surplus. Să ne gândim la ce este, la noi. Să mă iubești.

Tu sa ma doresti, omul meu.
Să-mi înnebunești mințile cu un sărut, să știu că sunt a ta. Să mă cucerești de fiecare dată, chiar dacă vei ști că nu plec de lângă tine. Să mă faci să uit totul într-o noapte. Și în nopțile ce vor urma. Să îmi descoperi dorințele, să mi le împlinești ca o plăcere a ta. Să mă dorești, să mă atingi, să mă placi. Să uităm în doi de lume și de prejudecăți. Să mă dorești așa cum sunt, cu sau fără machiaj, cu sau fără haine, rebelă sau cuminte. Să mă dorești.

Tu sa ma sustii, omul meu.
Să mă susții nu doar când ți-o voi cere. Să fii mereu aici, lângă mine. Să-mi asculți întrebările și să nu fugi de teamă. Să mă susții, știindu-mi trecutul. Să mă susții, gândindu-te la viitor. Să dai dovadă de bărbăție, de încrederea de care am atât de multă nevoie. Să-mi risipești teama că bărbații sunt toți la fel. Să mă faci să cred și să știu că tu poți fi jumătatea mea pe viață, tatăl copiilor mei, prieten bun. Să mă susții când nu mă vei înțelege. Când voi plânge de la nimicuri. Când voi fi tristă. Să mă susții.

Tu sa ma surprinzi, omul meu.
Să-mi scrii scrisori de dragoste, pe foaie. Să mă ții de mână într-o zi ploioasă. Să fii cald și bun. Să mă surprinzi cu o cafea dimineața și un sărut în plus seara. Să mă surprinzi prin simplul fapt că vei fi alături când voi avea nevoie. Să mă provoci să fiu mai bună. Să-mi motivezi visurile și să mă încurajezi mereu. Să știi că-mi plac căpșunile și să mi le oferi fără vreo ocazie. Să mă cucerești cu felul tău de a fi. Să te cuceresc cu felul meu de a-ți răspunde. Să mă surprinzi.

Și atunci, îți voi oferi de o mie de ori mai mult. Îți voi fi soție, prietenă, om de încredere, mamă a copiilor tăi.

Tu să mă iubești, omul meu. Să-mi scrii scrisori de dragoste. Să mă înnebunești. Tu să fii, că eu sunt

Niciun comentariu: