vineri, 29 mai 2015

Iubirea...


Azi am sa va spun o poveste cu un batran de 80 de ani, si care in fiecare dimineata vine si ia micul dejun cu sotia lui.
L-am intrebat de ce este sotia lui la azil, iar el mi-a raspuns ca are boala Alzheimer. L-am intrebat: "sotia ta se va ingrijora daca nu ajungi sa iei micul dejun cu ea?" A raspuns ca ea nu-si mai aduce aminte..."nu mai stie cine sunt, de 5 ani nu ma mai recunoaste deloc." Am ramas surprins si i-am spus..."Incredibil! Ea nu te mai recunoaste si cu toate acestea in fiecare dimineata ajungi aici si iei micul dejun cu ea"
Batranul a zambit, s-a uitat adanc in ochii mei si mi-a strans mana, apoi mi-a zis "Ea nu mai stie cine sunt eu....dar eu mai stiu cine este ea"
......................................................................................
PS1: nu stiu cum sunteti voi...dar mie mi-a rupt sufletu' in doua
PS2: daca va veti intreba vreodata cum este IUBIREA.....uite asa este. Este cea mai frumoasa dovada de iubire.

Niciun comentariu: