sâmbătă, 29 octombrie 2011




Mi-e dor de zilele ce au trecut
Si nu o sa mai vina …
Mi-e dor de ochii tai caprui
De atingerea ta fina …
Mi-e dor de vise si lucruri marunte
De... tampenii si alte amanunte …
Mi-e dor de glumele la care-atunci radeam
De zambetul tau ... atunci cand ne sarutam …
Mi-e dor de vise, sperante si fapte
De semnele de dragoste nevinovate …
Mi-e dor sa ies cu tine seara
Sa stam si sa privim iar in tacere, marea …
Mi-e dor s-adorm si sa ma trezesc cu tine-n gand
Sa ma gandesc cat te iubesc de mult …
Mi-e dor sa ma oglindesc in a ta privire
Sa cred din nou in sfanta nemurire …
Mi-e dor sa ating luna si stelele
Sa imi redai din nou ...aripile …
Mi-e dor sa stau si sa iti povestesc
Sa rad, sa plang, sa cant si sa glumesc …
Mi-e dor si iar mi-e dor
de tine...

Niciun comentariu: