sâmbătă, 1 octombrie 2011



... Iubire, imi este atat de dor de tine incat simt lucruri pe care nu le-am simtit niciodata inainte si rostesc cuvinte pe care nu le-am   putut rosti nicicand.
Te iubesc in atatea feluri, incat mi-ar trebui o viata intreaga ca sa ti le spun. 
...iubesc felul in care arati, in care simti...
...iubesc felul in care ma faci sa fiu atunci cand sunt langa tine... 
...iubesc felul in care ma tii strans in bratele tale si in acelasi timp ma lasi sa zbor departe...
 ...iubesc toate lucrurile tale, ceea ce ai fost, ceea ce esti si ceea ce vei fi...
...iubesc fiecare clipa petrecuta impreuna, fiecare sarut pe care ni l-am dat, fiecare mangaiere, fiecare imbratisare...
 ...iubesc rasul tau, zambetul tau, chipul tau atat de minunat... 
...iubesc viata pe care mi-ai aratat-o...


...te iubesc atat de mult ...

Niciun comentariu: