miercuri, 4 mai 2011



Jocul iubirii



Iubitul meu, vino alaturi de mine in acest joc. Tu stii cel mai bine cat de mult imi place. Sa inchid ochii si sa te mangai, sa-ti sarut fiecare trasatura pentru a o memora... sa-ti sarut ochii, fruntea...acea cuta mica dintre sprancene...obrajii, acel zambet sugubat...acele buze moi, dulci...sa-mi plimb degetele pe pielea ta atat de fina si de calda...sa te musc usor si sa-ti aud acel geamat de placere. Mi-e dor sa-ti simt bratele puternice care ma strang la pieptul tau...sa-ti simt respiratia usoara pe gat...sa-ti simt acele saruturi pline de promisiuni...sa-ti aud soaptele, suspinele.Imi place sa te simt alaturi de mine, sa stau in bratele tale si sa ascult cum....iti bate inima...cum ne bat inimile.

Sa te privesc si sa ma minunez iar si iar de felul in care Dumnezeu a pus in acelasi loc atata finete, delicatete, gingasie.....forta, barbatie.

Iubitul meu, vino alaturi de mine, si....cu ochii inchisi... tinandu-ne de mana...sa retraim acest minunat joc al iubirii.

Acum inteleg de ce Dumnezeu este iubire....pentru ca privindu-te... in tine Il vad pe Dumnezeu.

Un comentariu:

Frunze spunea...

Frumoasa chemarea..sper sa fii auzit cine trebuie..iar imbratisarile si inlantuirile,sa maidainuiasca si acum,in sentimentul fiecaruia dintre voi