marți, 10 mai 2011



Dincolo de timp, dincolo de spatiu, mult dincolo de cuvinte, ganduri si chiar vise, dincolo de tot e nemarginirea de lumina caruia noi ii spunem iubire.
Dintre toate lucrurile pe care le-am invatat pe pamant cel mai important este fara indoiala faptul ca nu pot trai fara iubire. Poate nu-mi mai aduc aminte exact ziua in care am descoperit acest lucru, dar mi-a ramas intiparita in minte clipa acea minunata in care m-am pierdut in iubire, mi-am simtit sufletul plin de iubire.
Pot trece multe furtuni peste noi in viata dar prea putin ne mai pasa atata timp cat traim in iubire. Poate vom avea munti de urcat ca sa ne-mplinim visele, dar orice drum e frumos cu iubirea de mana...
Poate ne va fi greu, poate vom suferi, dar ranile se vindeca, mai ales cand ai langa tine o iubire care face minuni!
Iubirea este un dar de la Dumnezeu, un dar special si minunat dincolo de ce pot exprima cuvintele.
Iubirea face din fiecare zi o sarbatoare a dragostei, in care orice suparare se vindeca cu un sarut, in care o atingere te urca la cer si un cuvant iti face inima sa vibreze ore intregi. 
Unii sunt convinsi ca nu exista Feti Frumosi si Ilene Cosanzene, dar se insala amarnic. Exista peste tot, trebuie doar sa ai puterea de a iubi destul ca sa ii recunosti.

Niciun comentariu: