miercuri, 11 mai 2011



…iubire….iubire…iubire…

Iar eu te intreb pe tine...ce vrei tu de fapt? Ce anume cauti cand intri aici?
Violuri, crima, violenta, sinucideri, criza, disperare, saracie, rautate, minciuna.....iti recomand sa te uiti la tv. Acolo gasesti tot ceea ce doresti sa vezi, tot ce poate fi mai deprimant, doza zilnica de disperare.
Este realitatea? Hmm, este ceea ce ni se ofera pe tava zilnic, si cu un scop anume, nimic nu este la voia intamplarii.
Oare, din punctul tau de vedere, crezi ca nu mai exista si altceva pe acest pamant?
Priveste in jurul tau si spune sincer, chiar nu vezi deloc iubire, frumusete, armonie?
Daca nu, atunci poate ai intr-adevar nevoie de tot ceea ce scriu eu aici, poate ai nevoie de blogul meu si al altor pers care scriu despre iubire (si-ti spun asta cu inima deschisa si fara rautate) pentru a intelege frumusetea vietii, pentru a intelege cat esti tu de minunat si pt a reusi sa vezi iubirea care te inconjoara.
Eu am sa continuu sa scriu despre iubire, pt ca este ceva minunat, ceva fara de sfarsit, un sentiment care ne face mai buni, mai minunati, mai armoniosi.
Am sa continuu sa scriu pt ca iubirea este totul, iubirea este Dumnezeu.
Iubirea este singurul tau bagaj dupa moarte, sufletul nu poate lua mai mult cu el decat iubirea pe care ai acumulat-o. De aceea iti recomand sa traiesti in iubire. Fa tot ceea ce faci, cu multa iubire, din iubire, pt iubire.....si ai sa vezi cat de minunata este viata.

Nu am trecut mesajul tau aici pt ca l-ai trimis pe mail, dar jos la fiecare articol exista un spatiu unde poti trece comentariul tau, iar el va aparea.

Iti doresc o viata plina de iubire



Niciun comentariu: