marți, 9 februarie 2016

Sunt fericita...

Sunt fericita.
Chiar daca astazi ploua, iar tu nu esti langa mine.
Sunt fericita pentru ca m-am descoperit mai puternica decat stiam in fata vietii, pentru ca mi-am dat seama ca voi gasi intotdeauna in mine forta de a o lua de la capat ori de cate ori este nevoie si ca ma voi putea intoarce oricand inapoi, pentru a recladi ceva ce s-a daramat.
Sunt fericita pentru ca de fiecare data cand m-am pierdut pe mine insumi, m-am redescoperit in feluri in care nu ma vedeam inainte.
Sunt fericita pentru ca am dat cate o bucatica din mine atator oameni, de-a lungul timpului, dar nu ma simt nicidecum pustie, ci cred că sunt din ce in ce mai bogata.
Sunt fericita pentru ca fiecare zi e diferita si pentru ca viata e plina de surprize.
Sunt fericita pentru ca atunci cand ti se inchide o usa, ti se deschide o ferestra.
Sunt fericita pentru ca tot ce mi se intampla nu e un haos. Nimic, dar absolut nimic nu e intamplator.

Sunt fericita. Pur și simplu. In aceasta zi cu nuante de gri, lumea mea e extrem de colorata!

Niciun comentariu: