joi, 11 februarie 2016

Paseste cu grija in sufletul meu.

Paseste cu grija in sufletul meu.
Ti-as spune sa te descalti daca nu e prea mare deranjul.
Sa pasesti ca si cum ai pluti, sa nu-ti simt pasii apasati si grei.
Vezi tu, acum e curat. E liniste acolo. Am aerisit si miroase frumos.
Stii cum miroase? Miroase a tei. Asa spun eu ca miroase sufletul curat. A tei.
Am avut multa dezordine in suflet. Mult noroi.
Pana acum nu am rugat pe nimeni sa se descalte. Iar oamenii au intrat fara sa tina cont de nimic. Au intrat tropaind, si strivind tot ce-am asezat in mine.
Si stii ce au lasat în urma? Si-au lasat toate neimplinirile lor si toata amaraciunea. Mi-au lasat-o mie.
De ce mi-au lasat-o?
De ce sa plang eu lacrimile altor oameni cand le am pe ale mele?
Asa ca am decis sa pun niste reguli de bun simt la intrarea în suflet. N-ai vazut ca pe la orice intrare e pus cate un semn, cate un avertisment?
Asadar, in sufletul meu nu se mai intra incaltat, ci cu talpile goale.
Nu se calca apasat, ci se merge ca si cum ai calca pe nori.
Se respecta programul de liniste si se trateaza cu multa iubire.
De asemenea, am instalat si un detector de falsuri, asa ca mare grija!
Sufletul meu nu e de vanzare si e foarte primitor dacă sunt respectate regulile de la intrare.
Multumesc pentru intelegere si… bine ai venit!

Niciun comentariu: