duminică, 19 iulie 2015

Sa ai grija de ea prietene...

Uneori fara sa vrei sau constient, ranesti femeia de alaturi. Tradezi omul drag pe care l-ai numit jumatate, si odata cu asta lucrurile incep sa se schimbe fara a le putea intoarce inapoi. Nimic nu mai e la fel. Incerci sa repari niste cioburi...dar calci pe ele si le sfarmi mai tare. O lasi sa plece cu un aer infumurat si orgolios. Abia cand devii constient de ce ai pierdut, o chemi inapoi. Abia atunci intelegi ca asta este imposibil, cum e imposibil sa uiti, sa scoti din tine o femeie care s-a prins de suflet…de inima. Atunci, daca o iubesti cu adevarat, ii vei dori binele, indifferent de cum vor sta lucrurile. Va fi greu, dar vei sti ca dragostea trece dincolo de timp.
Tu sa ai grija de ea prietene, asa cum as fi vrut sa am eu grija…dar nu am stiut. N-am stiut ca toate lucrurile mai putin bune se strang acolo undeva si intr-o zi ies la suprafata. N-am stiut sa preintampin durerea din ochii ei cand a plecat...n-am stiut sa-i fiu alaturi cand avea nevoie...n-am stiut sa o pastrez la fel de fericita la fel ca-n prima zi. Tu sa ai grija de ea, sa nu sufere niciodata.
Sa o iubesti frumos prietene, asa cum o iubesc eu acum, sincer si recunoscator fara a-i cere nici un sacrificiu. Odata am facut asta si acum regret. M-am trezit gol pe dinauntru….si plin de amintiri.
Sa ai incredere in ea, sa fii convins ca este cea mai deosebita femeie. Era omul meu de incredere si tocmai pe el l-am tradat. Tu cel putin sa ai incredere in ea.
Sa ai grija de ea prietene, sa-ti fie draga, sa-ti pese, sa o iubesti frumos. Cat despre noi…a fost a mea, am fost un prost, am pierdut-o.

Tu sa nu faci ca mine niciodata.

devorbacutine.eu

Niciun comentariu: