duminică, 6 mai 2012

Iubirea nu doare...

Iubirea nu doare si nu face rau… mi-a spus ieri, intr-o discutie Iubitul meu, fiinta atat de drag sufletului meu.


Iubirea te inalta, te implineste, te face sa vezi toate frumoasetile vietii, te face sa zambesti, sa razi, sa canti, sa strigi lumii intregi iubirea ta...si sa zbori. Pe culmi nebanuite.  Pe carari neumblate.
Iubirea iti face sufletul sa vibreze, iti ofera o stare de pace incredibila.
Iubirea te face sa dansezi plin de incantare, de uimire si de fericire.
Iubirea este acea lumina divina care ti se revarsata din priviri, iti lumineaza chipul.
Iubirea te tranforma...te face mai bun...te desavarseste.

Iubirea…
...doar ea poate face toate aceste lucruri cu sufletul unui om. Doar acea iubire adevarata, pura, profunda.

Iar eu am intrebat...
Iubitul meu, ce sunt atunci sentimentele care ne coplesesc sufletul si le confundam cu iubire? Sentimentele care ne fac sa ne afundam, sa ne pierdem intr-un haos trist de amaraciune?! Daca iubirea e zbor, de ce atatea prabusiri? Daca iubirea nu doare, de ce atat de multa suferinta? Daca iubirea e doar bucurie, de ce atat de multe lacrimi? Daca iubirea e implinire, de ce tocmai sentimentul de implinire lipseste?

....Iubita mea, IUBIREA este ceva divin, ea vine de la Dumnezeu. Este un sentiment cu care noi ne nastem, traim toata viata, iar in momentul mortii noastre il luam cu noi. Este singurul bagaj al sufletului nostru, singura comoara pe care noi o avem in permanenta pe drumul vietii. Aceasta este singura noastra avere. In functie de cat adunam, atat de bogati suntem.
Tot ceea ce ai spus tu sunt sentimente care produc suferinta, iar sentimentele care produc suferinta nu sunt iubire, mi-a spus.

Iubirea nu doare si nu face rau…

Niciun comentariu: