joi, 3 mai 2012

Eu simt...



  ....ca nu sunt lasa, iubirea ta ma umple de curaj, stiu ca voi avea puterea sa nu te mint niciodata.
 ....ca nu sunt superficiala, dragostea pentru tine mi-a deschis sufletul, sunt gata sa-ti primesc in el toate grijile si nevoile, toate gandurile si sentimentele.
 ....ca nu sunt distanta, mi-ai aprins inima si sunt legat de tine cu mii de emotii si sentimente din care daca m-as smulge as ramane goala.
 ...ca sunt pasionala, ca iti doresc trupul, si mintea si sufletul, ca te privesc, te ascult, te simt cu toata fiinta mea vibrand de dor si adoratie.
 ...ca poti sa te increzi in mine la fel ca in tine insuti.
 ...ca uneori nu iti voi darui la fel de mult cat voi primi, dar am sa iti daruiesc intotdeauna totul
 ...ca nu iti pot face un drum al vietii perfect, dar iti promit ca voi fi o buna prietena care iti va fi alaturi pana la capatul lui.

Niciun comentariu: