miercuri, 9 mai 2012

Iubirea mea...



Am invatat sa iubesc de la un suflet minunat, un suflet de inger care merita tot ceea ce este mai bun. Tu m-ai invatat sa iubesc...Iubirea mea. Tu reprezinti frumosul, blandetea si gingasia din viata mea. Fara tine, viata mea ar fi alb –negru...tu ii dai culoare.
Nu mint atunci cand iti spun ca te iubesc, nu mint atunci cand iti spun ca imi lipsesc imbratisarile tale, dragostea ta, tot ceea ce esti tu. Fiecare minut fara tine trece ingrozitor de greu...clipele pana la revedere imi par nesfarsite. Cand o sa ne intalnim vreau sa te sarut dulce si sa ma pierd in imbratisarea ta.
Mi-e dor… mi-e dor de tine, as da orice ca sa te pot vedea macar pentru o clipa, sa-ti spun cat te iubesc, sa te strang in brate, sa te sarut...daca ai putea sa simti cum bate inima mea de fiecare data cand iti aud vocea. Daca vrei sa stii cat de mult mi-e dor de tine, incearca sa prinzi picaturile de ploaie...prea putine reusesti, nu-i asa?
Niciodata nu voi avea timp pentru a-ti scrie...a-ti reda in cuvinte tot ceea ce simt pentru tine: Iubire, Pasiune, Dorinta....iar, daca tac, sa nu crezi ca n-am ce spune...doar ca uneori, cuvintele pur si simplu nu-mi pot exprima sentimentele!
Iti multumesc pentru absolut tot, te voi purta mereu in sufletul meu, vei avea mereu un loc special, si oriunde voi fi...vei fi in gandul meu. Nu te voi uita, nici o distanta nu va schimba, niciodata, lucru acesta.
Acum te las, inchei aici pentru ca nu mai pot scrie, imi dau lacrimile… Te iubesc mult de tot, sa ai grija de tine. Te sarut dulce cu drag. Iubita ta.

Niciun comentariu: