vineri, 29 aprilie 2011




Traiesc acest minunat sentiment de iubire cu fiecare gand al meu catre tine, cu fiecare cuvant al tau, cu fiecare soapta pe care o rostesti, o atingere...un suras....o privire.

Imi simt sufletul cum se umple de tine...de iubire

Oare sunt eu chiar atat de frumoasa pe cat o arata iubirea ta?

Tu m-ai facut sa-nteleg cat de minunata e iubirea, care daruie totul fara sa astepte nimic in schimb. M-ai invatat ce este iubirea si mi-ai aratat ca ea este la fel de puternica, indiferent de distanta.

M-ai invatat sa inchid ochii, si sa te privesc, sa-ti sarut buzele, sa fac dragoste cu tine...sa te iubesc. Esti un iubit atat de special si minunat!

Indiferent unde esti si ce faci, sa stii ca sunt alaturi de tine, si orice adiere de vant care te mangaie, este un sarut de la mine, fiecare raza de soare este un suras cald de la mine pentru tine, iubitul meu.

E o placere sa te iubesc, si simt o imensa dorinta sa te vad fericit (cu mine sau fara mine).

Tu imi auzi glasul...si imi asculti inima, imi intelegi vorbele...si imi citesti gandurile.
 Ma strangi in brate...si imi cuprinzi sufletul.

Cand traiesti poti strabate o lume pas cu pas dar cand iubesti cuprinzi in clipe universuri.

Nu vreau un trup nepasator, nu vreau o minte hoinara, vreau langa mine un cer de emotii si sentimente pure sub care sa pot creste numai zambete si trandafiri.

Nu e greu sa iubesti, trebuie doar sa ai curajul de a te lasa cucerit si puterea de a darui cat mai mult.

Saruta-ma si lasa-mi sufletul sa te patrunda, sa ne iubim si sa fim atat de fericiti ca-n urma noastra sa ramana scris in stele ” au fost odata un baiat si-o fata...”