luni, 6 iunie 2016

What I love...

Te iubesc om minunat.
Iubesc felul tau de-a fi. Un om grijului, amuzant, adorabil, plin de iubire
Iti iubesc privirea aceea pe care o ai atunci cand te uiti la mine cu atata dragoste, si zambetul acela pe care nici nu-ti da seama ca-l afisezi, (zambetul de care m-am indragostit) si faptul ca iti zambesc pana si ochii.
Ador felul in care ma prinzi de mana grijuliu, protector, cand mergem pe strada si felul in care te opresti doar pentru a-mi fura un sarut, dupa care mergem mai departe ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.
Imi place sentimentul acela pe care mi l-ai oferit, de siguranta, iubire si fericire pura, atunci cand m-ai strans pentru prima data in brate si stiu ca mereu va fii asa, mereu ma voi simti minunat in bratele tale, ma voi simti ca acasa! Atunci cand te-am vazut prima data mi-am spus doar…”Doamne, nu cred ca-i adevarat, visez!” iar tu atat de simplu “Hey, you are here” si m-ai strans in brate. Da, eram “acasa”
Daca cineva m-ar intreba ce anume iubesc la tine….nu as putea sa enumar.

Pot doar sa raspund: TOTUL!

Niciun comentariu: