joi, 7 aprilie 2016

My dear stubborn child...


Mi-e dor… DA, mi-e dor de tine, as da orice ca sa te pot vedea macar pentru o clipa, ACUM, sa te strang in brate, sa te sarut...daca ai putea sa simti cum bate inima mea de fiecare data cand iti aud vocea. ...mi-e dor in fiecare clipa sa-ti aud glasul vibrand de voiosie ...mi-e drag sa-ti ascult povestile
Daca vrei sa stii cat de mult mi-e dor de tine, incearca sa prinzi picaturile de ploaie...prea putine reusesti, nu-i asa?
Niciodata nu voi avea timp pentru a-ti scrie...a-ti reda in cuvinte tot ceea ce simt pentru tine....iar, daca tac, sa nu crezi ca n-am ce spune...doar ca uneori, cuvintele pur si simplu nu-mi pot exprima sentimentele!
Iti multumesc pentru absolut tot, vei avea mereu un loc special in sufletul meu, si oriunde voi fi...vei fi in gandul meu.
Si...... nici o distanta nu va schimba, niciodata, lucru acesta.
Pentru unii dorul e durerea cauzata de lipsa cuiva dar pentru mine e doar pofta nestavilita... de tine!
Iar cand o sa ne intalnim, vreau sa te sarut dulce si sa ma pierd in imbratisarea ta.





Niciun comentariu: