duminică, 1 iulie 2012

Viata...

Am ţipat si am sărit în sus de fericire...!
Am trait din dragoste ... !
Am iertat greşeli de neiertat ... !
Am facut multe lucruri din impuls ...!

Am fost decepţionată de persoane care credeam că nu vor face asta niciodată !
Am luat in braţe pentru a proteja ...!
Am zâmbit atunci când inima îmi plângea...!
Am facut jurăminte eterne...!
Am plâns ascultând muzică si privind fotografii...!
Am dat telefoane doar pentru a asculta o voce... !
Am fost îndrăgostită de un surâs...!
Am furat sarutari...!

Am confundat sentimente...!
S-a întâmplat sa greşesc drumul dar am mers mai departe...!
Am încercat să uit anumite persoane şi am descoperit că e foarte greu sa uiţi ...!
M-am simţit singură între o mie de persoane ... doar pentru că îmi lipsea o singură persoană ...!
Mi-a fost frică de întuneric ... !
Am tremurat de nervi ... !
Am ţipat de fericire ... !
Am fost îndragostită crezând că va fi pentru totdeauna !!

Niciun comentariu: