sâmbătă, 21 iulie 2012

Imi pare rau...

Ca oameni, putem mereu sa incercam sa facem mai bine, sa fim mai buni, sa indreptam o greseala.

Sigur ca "imi pare rau" nu functioneaza mereu, poate din cauza ca il folosim in atatea feluri: ca o arma...ca o scuza...ca o expresie banala, aruncata in vant, dar care da bine.
Dar cand ne pare rau cu adevarat, cand o facem cum trebuie, cand o spunem din suflet, cand faptele noastre exprima ceea ce vorbele nu sunt in stare, cand vine asa cum trebuie..."imi pare rau" e perfect...e ca o izbavire.


Nu e nimic rau, rusinos, degradant, in a spune "imi pare rau".


Si...chiar daca un simplu „imi pare rau” nu sterge totul cu buretele, e bine s-o spui ca sa-ti demonstrezi ca iti recunosti propria greseala, iti recunosti defectele. Uneori "imi pare rau" poate sa fie ...un inceput.

Niciun comentariu: