sâmbătă, 31 martie 2012

RABDAREA CARE VINE DIN IUBIRE




 Un copil la gradinita incearca sa-si incalce cismulitele.Pentru ca nu se descurca, a cerut ajutor educatoarei.Cu tot trasul si impinsul,cismulitele nu voiau nicicum sa intre.Pana a reusit totusi sa-l incalce,educatoarei i-a aparut broboane de transpiratie pe frunte.De aceea,aproape ca i-au dat lacrimile,cand copilul i-a zis:"-Doamna dar sunt puse invels..."intr-adevar erau pe picior gresit.
 Nu a fost cu nimic mai usor sa-i scoata cismulitele, decat sa i le puna, totusi a reusit sa-si pastreze calmul pana cand cismulitele erau iara incaltate,tot cu sudoare pe frunte,dar de data acesta asa cum trebuia. Insa baiatul atunci a zis:"Cismulitele astea nu sunt ale mele!!" In loc sa strige la el:De ce nu mi-ai spus?"..educatoarea si-a muscat buza,si inca o data sa chinuit sa-l descalte.
 Cand s-a terminat chinul descaltatului,baietelul i-a spus:
 "-Sunt cismulitele fratelui meu! Mama mi-a spus sa le incalt pe astea azi. Acum ea nu mai stia ce sa faca...sa rada sau sa planga? A reusit totusi sa stranga suficienta rabdare pentru a lupta cu cismulitele. Cand, in sfarsit, la incaltat,inainte de a-l trimite afara la joaca,l-a intrebat:"-Si acum unde iti sunt manusile?"Trebuie sa ti le pun in maini,ca sa poti pleca afara!
Raspunsul:
-Le-am bagat in cismulite ca sa nu le pierd!

Niciun comentariu: