vineri, 16 martie 2012



Amintiri
În fata amintirilor sintem egali cu zeii. Nici ei nu le mai pot schimba. Ceea ce s-a întimplat nu mai sta în puterea lor si nici a destinului. Dar eu fac parte dintre cei ce simt nevoia sa revina asupra unor lucruri din viata lor, chiar daca nu mai pot schimba nimic.



Iubire
S-a întors spre mine: „Dintre cei iubiti de tine cei mai multi sint în lumea umbrelor. De ce te-ai teme atit?“ „Aici raspunsul e simplu“, i-am spus. „Pentru ca nici pe cei morti nu pot sa-i iubesc decit traind...“


Singuratate
Singuratatea, afla de la mine, n-o poate umple lumea, ci o singura fiinta. Una care te poate ridica sau nimici.


Vis
|ntr-una din noptile, mai degraba albe, ale verii din aceasta carte, am avut un vis straniu. Ma aflam dinaintea unei oglinzi care se pietrifica sub ochii mei. Uimit, am vazut-o transformindu-se in zid. Ulterior, n-am mai simtit nevoia sa caut alt raspuns in privinta destinului. Nu poti fugi de tine insuti nici macar cind o vrei cu tot dinadinsul. Sau mai ales atunci.

Octavian Paler

Niciun comentariu: