sâmbătă, 26 martie 2011




Dragostea e magie!

Probabil o să pară plictisitoare postarea... " ah, din nou despre iubire! " Eiiii, bine, da... dar până şi eu care nu obişnuiesc să-mi exteriorizez trăirile sufleteşti, încep să cred în iubirea aceea adevărată... surprinzător este faptul că mi-am dat seama de acest lucru, de dimineaţă când mă uitam ghici la ce? Huh, la Peter Pan... da... chiar aşa, ciudat, am văzut filmul de multe ori, dar până acum nu mi-am dat seama că se află şi o poveste de iubire, pe langă toată aventura... Nu cred că e cineva care să nu fi văzut filmul, deci sigur veţi întelege la ce poveste fac referire! Hehe... Am impresia, sau ăsta e rezultatul unei maturizări? Ori pentru că sunt fascinată prea mult de poveştile acelea de iubire ca în filme... dar în final filmele sunt inspirate din realitate, nu?

Încep să-mi dau seama că dacă vrei ceva cu adevărat trebuie doar să crezi! De ce nu? Totul e posibil!

La fel ca în basme, dragostea învinge întotdeauna!