joi, 10 martie 2011


"...nu-mi pasă că eşti...că poţi fi...

mă tem doar că te voi iubi, ca imi va fi bine"

Aceste cuvinte le-am auzit astazi si ma intreb: de ce exista aceasta teama de iubire? Este si acesta un paradox al vietii. Fiecare suflet cauta iubirea, in fiecare clipa....zile, luni, ani, o cautam, iar cand o gasim ce facem cu ea??? O indepartam de noi doar pentru ca ne este frica. Ne este frica de iubire, ne este frica de acea stare sublima care te inalta, care iti face sufletul sa cante de fericire si strigi lumii intregi IUBESC!!!!!!!!

Si tu si eu avem tot felul de pretexte pentru a nu ne deschide in fata iubirii reciproce. Si totusi, ambele noastre inimi tanjesc dupa deschiderea si comuniunea prin iubire.

De aceea,m-am hotarat sa-mi fac mie urmatoarea promisiune....am sa ma deschid si am sa-ti ofer in totalitate iubirea mea, chiar daca imi este teama de a nu fi ranita, dar voi face tot ce imi sta in putinta de a transcede aceste temeri. Si stii de ce?

PENTRU CA TE IUBESC!