duminică, 6 februarie 2011


Pentru tine...

Oricate drumuri as strabate, oricate lumi as cunoaste, oricati oameni mi-ar iesi in cale, o singura stea pe cer mi-ar putea lumina calea catre casa, un singur dor m-ar putea tine in picioare indiferent cate vanturi m-ar bate, oricate ploi m-ar uda o singura persoana m-ar putea face sa simt sa traiesc, sa iubesc, iar acea persoana esti tu. Pentru ca tu esti steaua mea calauzitoare in clipe de pierzanie, pentru ca dorul pentru tine ma face mereu sa am puterea de a trece orice obstacol, pentru ca tu esti persoana langa care vreau sa traiesc, fiinta pe care vreau sa o iubesc...

Ti-am daruit diminetile mele, ti-am daruit noptile mele, ti-am daruit fiecare clipa de bucurie pe care am trait-o, fiecare zambet, fiecare lacrima, fiecare vis, fiecare dorinta... M-am daruit toata tie, ti-am daruit lumea mea si viata mea, iubirea mea si inima mea, gandurile mele si sufletul meu...

Nu exista alt loc in lume in care mi-as dori sa fiu, decat langa tine. Nu as alege alt drum in viata, decat pe cel care duce la tine si daca in drumul meu ar aparea munti ce nu i-as putea urca, as gasi puterea sa-i mut....

Eu nu stiu si nu vreau sa invat sa traiesc fara tine langa mine, eu nu stiu si nici nu vreau sa invat sa merg inainte daca nu am mana ta stransa in mana mea, eu nu stiu si nu vreau sa invat sa vad daca nu esti tu langa mine sa imi deschizi ochii cu fiecare zambet, cu fiecare lacrima, cu fiecare clipa de bucurie pe care o traim impreuna!

Te iubesc!