sâmbătă, 23 iunie 2012

Voi fi pentru tine...


Voi fi pentru tine, Iubite ... cascada de sarutari patimase, pline de dor, insetate de tine...te voi mangaia vrand sa te descopar.... conteplandu-te...admirandu-te.... adorandu-te.... mainile mele vor trece usor pe fruntea ta, pe tamplele tale, pe trupul tau..... Ce minunat esti Iubite..... si ce mult te iubesc....  
Voi fi pentru tine, Iubite...cascada ce se revarsa in sufletul tau cu iubire..... si va umple fiinta ta de dragoste....de fericire...de frumos...de divin....de iubire....iubire.....iubire.....
Lasa-ma sa te inund cu iubirea mea, cu fiinta mea , cu inima mea, cu sufletul meu..... si unul in celalat sa ne pierdem identitatea ....dobandindu-ne una noua ....in iubire ....iubire suprema ce te face de-o fiinta cu omul iubit......

 
 

Niciun comentariu: