joi, 22 septembrie 2011





Fii bun daca ceri bunatate, Fii tu insuti daca ceri Adevarul. Vei gasi intotdeauna doar ceea ce daruiesti din Tine- - Aceasta lume este propria ta oglindire! (MAHATMA GANDHI)

Cat de usor este sa cadem in pacatul de-a judeca...de-a judeca situatii, persoane, atitudini, actiuni, orice din afara noastra, numai in interiorul nostru nu ne aplecam cu aceasta judecata...
 Fiecare dintre noi face acest lucru, judecam pe altii, dar nu ne vedem pe noi. Judecam din prisma noastra de vedere si etichetam imediat....dar nu ne place cand se face acest lucru cu noi. 
 Poate daca am avea aceasta mare putere de-a ne observa toate greselile noastre am fi atat de ocupati si atat de marcati de descoperire incat n-am mai avea timp sa le vedem  pe ale  celorlalti (si care poate la ei nici nu exista)...singurul gand care-mi vine acum in minte este doar "Doamne Ajuta-ma si da-mi puterea de-a ma judeca doar pe mine insami!" ...un gand, ATAT!


Niciun comentariu: