sâmbătă, 6 august 2011




Vreau sa invat sa iubesc...
 Atunci cand incercarea vine peste mine, eu invat sa iubesc. Atunci cand inima imi este facuta cioburi, incerc sa adun cioburile si sa invat sa iubesc. Cand nu mai vad soarele pe cer, caut cu speranta in continuare si continui sa invat. 
De ce? Pentru ca am realizat ceva. Inca nu stiu sa iubesc cu adevarat! Inca nu stim sa iubim cu adevarat…inca suntem egoisti, ne punem pe primul loc, ne pasa de orgoliul si vanitatea noastra. M-am decis: vreau sa continui sa invat sa iubesc. Vreau ca atunci cand iau în brate un copil, cand mangai un bolnav si intaresc prin cuvinte…sa invat de la fiecare cum sa iubesc. Asa ca, dragul meu "frate", multumesc pentru momentele cand ai aruncat cu pietre în mine, multumesc pentru momentele cand ai desconsiderat lucrarea mea, multumesc pentru ca m-ai privit cu dispret si pentru ca te-ai considerat mai bun. Stii de ce? Pentru ca mi-ai făcut o favoare. M-ai invatat sa iubesc…

Niciun comentariu: