vineri, 31 decembrie 2010


Sfirsitul de an este pentru multi dintre noi un moment de bilant, de coborire si mai profunda in noi, un moment al derularii filmului in care am fost – pe rind – si actori si regizori, un moment in care privim la toate sufletele care ne-au insotit de-a lungul anului ce tocmai se pregateste a se incheia.

Pasind inspre mine, revad imaginea ta, prietene drag, cel care ai ales sa parcurgem o parte a calatoriei impreuna, fiind unul pentru celalalt calauza, sfatuitor si sprijin constant in timp; am fost asemeni unor oglinzi care ne-au ajutat sa ne vedem pe noi exact asa cum sintem: Spirite Unice si fascinante!

Ai aprofundat, experimentat si de-a lungul acestui an cele mai pretioase formule: Iubirea, Iertarea, Daruirea, Acceptarea si Toleranta, Credinta, Puterea Cuvintelor, a Gindului Bun si a Prezentului. Toate eforturile de peste an ti-au fost rasplatite pentru ca acum – mai mult ca altadata – stii cine esti! Ce alt dar mai minunat puteai sa iti oferi?

Iti multumesc pentru ca intilnirea cu tine a fost posibila, iti multumesc pentru ca ai avut increderea sa imi dezvalui si incredintezi cele mai tainice parti ale sufletului tau, pentru tot ce mi-ai daruit de-a lungul acestui an, pentru ca am fost partasa la regasirea ta interioara si pentru faptul ca si tu esti parte a calatoriei mele…prin mine!

La rascrucea dintre 2010 si 2011, iti doresc ca toate Drumurile ce te vor purta mai aproape de tine sa-ti fie line, vegheate de Ingeri si Lumina, calauzite de Intelepciunea si Iubirea Divina, presarate cu Alegeri inspirate!

Drum Luminat spre 2011!

LA MULTI ANI!

Cu toata Iubirea,JOHANA