miercuri, 7 iulie 2010


Prima iubire...melodie demult neascultata, amintiri demult neamintite si lacrimi demult nelacrimate...sentimente demult ucise si vise demult spulberate...Sunt imuna deja acestor fiori trecatori, dar brusc in ginduri se strecoara usor amintirea lui, amintirea primei mele iubiri. Iubire adolescentina.Natura se impletea cu romantismul, fluturii din stomac erau neastimparati si melodii sentimentale imi insoteau propria-mi poveste de iubire.Incerc sa-mi aduc aminte de acele momente, dar totul se pierde in ceata, imaginea lui e tot mai neclara. ...

Hmm...ochii lui...deja ii pierd undeva prin ceata, nu-i mai vad, nu-i mai simt atit de tremuratori in noapte...Au ramas doar amintirile vagi despre privirea ta stearsa, ratacita...Nu mai esti acelasi, imi esti un strain care a facut parte din inima mea...ADIO...dureros sa spun asta, dar deja e timpul...ADIO, strainule... A fost si s-a terminat!..."mirosea a tei sarutul tau"